هیئت منتظران مهدی(عج) شهرک شکوفه

برنامه های هیئت و مسائل پیرامون مهدویت و .......

هیئت منتظران مهدی(عج) شهرک شکوفه

برنامه های هیئت و مسائل پیرامون مهدویت و .......

نظر سنجی درباره ما

منتظر نظرات مفید شما محبان مهدی هستیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

با سلام
التماس دعا

سامان یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://woolfboy.blogfa.com

سلام
وب جالبی داری
امیدوارم همیشه شاد باشی
راستش رو بخوای من همیشه از صفحه اول بلاگفا چند تا وبلاگ باز میکنم
که وب قشنگت رو دیدم کارت بیست بیسته
امدم دعوتت کنم که به سایت من هم سر بزنی
این آدرسشه http://www.wolfboy.blogfa.com
تونستی حتما سر بزن خوشحالم میکنی
یادت نره ها منتظرتم بیا یه چرخی بزن حتما خوشت میاد
اگه هم خواستی منو لینک کنی این آدرس رو
http://www.wolfboy.blogfa.com
با این اسم :
???سامان ???
لینک کردی خبرم کن تا جبران کنم
منتظرت هستم تو library
یادت نره یه سر بزن
بازم میگم خیلی وب خوبی داری
عشقولانه خیلی دوست دارم ولی خوب مال تو ...
شاید مطالبت به درد بعضی ها نخوره ولی خدایی به درد من خورد
راستی میدونی واسه چی رو پست اخر نظر نذاشتم
چون فکر نکنی این نظر با اسپمر بلاگفا برات ثبت شده
راستی وبت خیلی زود باز میشه من هر وقت بلاگفا میام 6 تا وبلاگ باز میکنم که وب تو اولین وبی بود که باز شد


راستی یه سوتی هم از تو سایت های تبلیغاتی پیدا کردم که گذاشتم تو وبلاگم قسمت تبلیغات (اگه اومدی حتما روش کلیک کن تا بری تو سایت ، بعد منظورم رو از سوتی میفهمی!!!
بای اینقدر نوشتم که انگشتام درد گرفت
دلبرکم چیزی بگو، به من که از گریه پرم
به من که بی‌صدای تو، از شب شکست می‌خورم

حمید شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

برو تاریختونو درست کن خیلی ضایعست

سلام حمید جان
کاش واضحتر میگفتی و ایمیلی چیزی میگذاشتی. اگه منظورت تاریخ داخل وبه اون با تاریخ سیستمتون هماهنگه.به هر حال ممنون

سعید سرایی چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام و خسته نباشی التماس دعا

یا علی

یحیی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ http://abalefazle.blogfa.com

ما را هم از تجربیاتت بی بهره نذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد